عينک ،ساده‌ترین و ایمن‌ترین راه اصلاح عیوب انکساری چشم

براي اينکه چشمها خوب ببينند، اشعه‌هاي نور بايد توسط قرنيه و عدسي شکسته شوند، طوري که روي شبکيه (لايه عصبي که در پشت چشم کشيده شده) متمرکز شوند. شبکيه، تصويري که از طریق  اين اشعه‌هاي نوري تشکيل شده را دريافت مي‌کند و تصوير را از طريق عصب‌بينايي به مغز مي‌فرستد. اگر چشم‌ها نتوانند اطلاعات نور را بصورت تصاویر واضح روی شبکیه ایجاد کنند، دچار عيب انکساري شده‌اند و شخص تصويري را که مي‌بيند تار است؛ گرچه عيوب انکساري، بيماريهاي چشم ناميده مي‌شوند، امّا بيماري نيستند.

‎از نظر عموم متخصصان چشم، بهترين وسيله براي رفع عيوب انکساري چشم، عينک است زيرا عوارض آن از ساير روش های  ديگر براي اصلاح عيوب چشم کمتر است.

‎استفاده از عینک آسان ترین روش اصلاح عیوب انکساری است. تعویض نمره عدسی آن به راحتی انجام می گیرد ودر ضمن باعث محافظت چشم ها در مقابل آلودگی‌های محیطی و امواج مضر خورشید نیز می شود.

‎وسیله‌ی دیگری به نام عینک نامرئی و یا به عبارت دیگر لنز تماسی نیز وجود دارد اما متخصصان این حوزه بر این باورند که استفاده نادرست از لنز، می تواند خطراتی برای چشم داشته باشد.

‎در گروه جهانبان تمام تکنولوژی‌های به روز در زمینه مشاوره، معاینه و ساخت عینک مورد استفاده قرار می‌گیرد که با این امکانات عینکی برای شما آماده سازی می‌شود متناسب با فرم صورت و ساختار چهره و همچنین کاملا منطبق با نیاز بینایی شما یا به تعبیری دیگر عینک کاملا برای شما شخصی سازی ‌می‌شود.

‎در مطالب بعدی در مورد خدمات منحصر به فرد مجموعه صحبت خواهیم کرد.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت eyeglasses.ir با محصولات متنوع ما آشنا شوید.